Assalamualaikum w.b.h.
Niat kami memang nak merasa naik ferry ke Bursa. Banyak blog yg kite bace ade bgtau bole naik bas from Otogar to Bursa via ferry. Sbb kan kami malas nak p Otogar which is kena tukar2 tren lg, so sngnye kami naik ferry kat Eminonu je la.
Kami tiba di Jeti Eminonu jam 12:40 p.m. Terus kami cari kaunter tiket ferry to Bursa. Lepas bagi passport semua, kena bayar TL34 sehala/orang. Xde diskaun. Die ckp one o seven (107). Cam biase bayar pakai CC. Bila nk key-in pin #, 170. 🤨 Kite kate one seventy. Die salah sebut. Die ngaku xpandai English. What I can say, practice makes perfect.. nak ambik hati die. Kite rase walaupun Turki ni banyak tourist duk mai, depa cam xkisah kan.. kot la nak letak staff yg bole speaks English little2 ke..😌
Kami tiba di Jeti Eminonu jam 12:40 p.m. Terus kami cari kaunter tiket ferry to Bursa. Lepas bagi passport semua, kena bayar TL34 sehala/orang. Xde diskaun. Die ckp one o seven (107). Cam biase bayar pakai CC. Bila nk key-in pin #, 170. 🤨 Kite kate one seventy. Die salah sebut. Die ngaku xpandai English. What I can say, practice makes perfect.. nak ambik hati die. Kite rase walaupun Turki ni banyak tourist duk mai, depa cam xkisah kan.. kot la nak letak staff yg bole speaks English little2 ke..😌

